söndag 6 maj 2007

Gävle dag

Idag har jag varit i Gävle, U sprang halvmaran och fick en bra tid. Själv låg jag i solen och tittade när löparna kom in på arenan. Tyvärr missade jag U när han gick i mål, han kom lite tidigare än beräknat. Vi åt lunch på Brända Bocken och gick en promenad i parken. Jättefint!

Jag gillar Gävle! I alla fall det första intrycket (ja, jag har ju inget annat... =)

Trots fin dag har jag varit dämpad och ledsen. U märkte ingenting för jag var ganska trött också och jag sa heller inget.

På hemresan mådde jag lite dåligt pga för mycket sol. Jag är röd i ansiktet och till och med händerna har blivit röda, speciellt den vänstra.

Jaja, i morgon är det jobb igen. Ska bli skönt. Jag vill helst inte tänka, känna det som är jobbigt men jag vet ju att det inte funkar så...

/K

Inga kommentarer: