söndag 12 juli 2009

Det gick ju inte så bra...

Konversation från msn.


Mr x säger:
Tjena!

Karin C. säger:
Tja!

Mr x säger:
Allt väl?

Karin C. säger:
Det är bra med mig
Du då?

Mr x säger:
Fint här också.
Vad har du gjort idag?

Karin C. säger:
Inte mycket du. Läst bok. Handlat.

Mr x säger:
Aha.
Det var mysigt att träffa dig.

Karin C. säger:
Detsamma.

Mr x säger:
Okej. Du är inte arg på mig eller något?

Karin C. säger:
Jag är inte arg.

Mr x säger:
Du kanske inte är så intresserad sen efter dejten?

Karin C. säger:
Jag är tyvärr inte det. Det är tråkigt men så är det.

Mr x säger:
Det märks. Varför inte säga det?

Karin C. säger:
Jag säger det nu.

Mr x säger:
Jaja, du är inte så himla intressant du heller!

Karin C. säger:
Nej det är jag kanske inte.
Förlåt. Men det är så jag känner. Jag tycker att du är trevlig och vi hade en hel del att prata om men .... Vet att det låter som klyschor

Mr x säger:
Ja som sagt du är inte så attraktiv. Så det är väl ingen större förlust.

Karin C. säger:
Men då så, ingen skada skedd då!

Johan säger:
Verkligen inte. Jag antar att vi inte har något mera att säga varandra?

Karin C. säger:
Det verkar inte så.

Mr x säger:
Jag tar bort dig från msn.

Karin C. säger:
okej


---------------

The End.



/K

Inga kommentarer: