lördag 7 juli 2007

Snart, snart...

SEMESTER. Jag jobbar en vecka till på arkivet, sen semester. Det ska bli såå skönt! Behöver verkligen det. Semester. 3 veckor ledigt. U har börjat sin semester redan, lyllos honom men det är han värd, han jobbar hårt. Det har blivit en del övertid för honom. Han har mycket att pyssla med hemma hos sig, med lägenheten och allt. Jag är hemma hos mig ikväll. Behöver vara för mig själv och behöver umgås med katten. Hon blir lite ensam eftersom jag ofta är hemma hos honom. Fast jag kommer ju hem varje dag, är ju inte borta fler dagar i sträck eller så.

Igår köpte jag en digitalkamera så nu ska det bli lite riktigt fotograferande, inte bara mobilkort! Har laddat upp batteriet och just suttit och fipplat med den. Det är en Sony Syber-Shot, mörkt mörkt blå är den och lätthanterad fast med en hel del finnesser.

/K

Inga kommentarer: