lördag 7 juli 2007

Live Earth-galan


En massa bra band... och en del dåliga. Snoop Dogg te x. HUaa! Det var INTE bra.Jag är inte jätteförtjust i honom, tycker han är rätt äcklig. Slajm. Kan inte påstå att jag lyssnar på hans musik alls och egentligen har mitt omdöme kanske inte så mycket med hans musik att göra utan mer vad jag tycker om hans person eller snare det intrycket jag får av honom som en inte allför trevlig och sympatisk person. Han KAN ju vara jättetrevlig. Eller? Ehhh....

Jaja, nu är ju inte galan om honom. Jag har lyssnat på flertalet band men inte hört Metallica eller madonna än, med det kommer väl. Däremot har jag hört Black Eyed Peas och Limkin Park samt Duran Duran, Red Hot Chili Pepper fast de två sista banden lite i bagrunden eftersom jag satt framför datorn.

Aha! Snart kommer Metallica! Yehhaa!!! Nu ska jag bänka mig.

---------------------------------------------------------------------

Shit! De måste vara världens bästa band! Stort, riktigt stort. När de spelade If nothing else matters fick jag gåshud och började nästan gråta. Alltså det där gitarrsolot i början... jag ryser i hela kroppen och får rus- och lyckokänslor så bra är det!

De glänste över alla andra band. Det finns helt enkelt inget bättre.

Så är det.

/K

Inga kommentarer: