lördag 21 juli 2007

Div. indianer och annat



J är här och vi pratar om vår resa till Italien nästa vecka. Vad vi ska packa, hur billigt/dyrt det är att äta, hur min nya digitalkamera egentligen funkar och hur tidigt vi egentligen måste vara ute vid Skavsta innan flyget går.

Annars har jag varit med U hela veckan. Igår var vi och badade strax utanför Dalarö för att sedan äta gott på Dalarö Strand Hotell. Dyr middag och många drinkar senare tog vi bussen hem. Torsten Flink skulle ha föreställning och vi träffade på honom i baren innan så vi brydde oss inte om att betala 120 kr för att se honom sjunga eller vad det är han nu gör nuförtiden.

Idag har jag inte gjort så mycket. Medan U var hos föräldrarna och körde grejer han skulle ha så tittade jag på Spielbergs "Into the West", en riktigt bra serie. Nu har jag sett det tredje avsnittet. Tyvärr så hängde sig datorn 10 minuter in i filmen så jag fick vänta på att U skulle komma tillbaka innan jag kunde titta vidare.

Nu ska J och jag kolla när flygbussarna går.
Adios for now!

/K

Inga kommentarer: