fredag 15 juni 2007

Krämpor lite här och där



Jag tror jag har en infektion i kroppen, jag är så där onaturligt trött. Ni vet den där känslan i kropppen mam har innan, när man känner att någonting är på gång. Huvudet känns lite för stort och halsen är irriterad, men bara lite.

Och så har jag ont i axeln/nacken och smärtan strålar ibland ut i vänster arm och ända ut i fingertopparna. Det gör liksom ont innuti, en rätt difus smärta men påtaglig.

Jag sitter antagligen för stilla för länge framför dator och när jag gör i ordning handlingar. Jag ska ta fler småpauser och sträcka på mig ordentligt. Kanske börja träna på Friskis & Svettis igen? Det har jag verkligen lagt på hyllan ett tag, träningen och jag har svårt att komma igång igen märker jag. Vet inte varför det är sånt motstånd men det är det.

/K

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som du har musarm! Eller är väldigt stressad. Har likanande symtom i axlarna och nacken och att det är stressrelaterat är jag helt övertygad om. Så även tröttheten.
Vila Karin! Simma brukar hjälpa mig ibland som variation i träningsträsket.
Hoppas du mår bättre snart!
Anna