onsdag 18 april 2007

Jag börjar om


Anledningen till detta är att Stilla by Starlight och även min blogg Bekännelser försvann i cyber när jag skulle omvandla Blogger till nya kontot. Eller jag lyckades omvandla för jag skrev de senaste tre inläggen igår i det nya formatet men när jag sen skulle logga in blev jag förvirrad och skapade ett nytt konto och missade en bokstav i mailadressen vilket resulterade i att jag slickade iväg mina två bloggar ut i limbo, i ingemansland! De går fortfarande att läsa, de existerar fortfarande men jag kan inte längre skriva några inlägg eftersom jag inte kommer åt dem.

Jag var helt förstörd igår och började nästan gråta. Så mycket arbete, 2 år av mitt liv! Det känns som jag blivit av med en väsentlig del av mig själv. hela dagen har jag varit besviken och lite ledsen men tanken att skapa något helt nytt fanns också.

Än så länge har jag ingen templatemall men jag har nog sparat den jag hade innan. Fast jag kanske ska ta någon annan eller helt enkelt bara ha bloggen i vitt.

Svart på vitt.

Mitt ego oroar sig för att folk inte kommer hitta hit till min nya blogg. Att ni glömmer bort mig eftersom jag inte kan skriva något nytt, där.

kanske någon gång att jag hittar tillbaka. Någon kanske vet hur jag gör? Eller så är de för evigt förlorade...

men som sagt, de går fortfarande att läsa. Och ni får läsa här också från och med nu.

/K


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du är lika härlig för det..

Kramsomfan

:)

Andreas sa...

Hej Karin, jag fattar inte, varför kan du inte skicka mail till mig?