lördag 28 april 2007

En lättnadens suck och ett stort tack till någon däruppe



Jag har pratat med mamma. Och hon mår efter omständigheterna bra. Hon blev inte smittad av min elakartade magsjuka.

Tack Gode Gud! säger jag.

Vi hade ett bra samtal och jag berättade att jag haft värsta skuldkänslorna och varit jätteorolig men det tyckte hon jag skulle kasta över axeln! Så, nu har jag gjort det! Jag sa allt det jag inte fick sagt i onsdags, att jag tänkt jättemycket på henne och hur mycket hon betyder för mig. Att hon är världens bästa mamma och att jag älskar henne. Det är inte första gången jag säger det till henne, jag är ganska bra på att säga sådanna saker till de jag tycker tycker om.

Hennes svar när jag sa att hon är världens bästa mamma var:

"Ja du hade ju inte direkt någon möjlighet att välja..."

"Men du är MIN bästa mamma!"

"Fast du har ju inte haft så många..."

Någonting säger mig att hon har lite svårt att ta emot min kärleksförklaring. men det gör ingenting för hon är bäst i alla fall! För hon är min mamma! Och jag älskar henne!

/KarinC

Inga kommentarer: