torsdag 27 september 2007

Jag är fast...

... i Facebook-träsket!

My Mr man är fast i träsket, han är där hela tiden. Det är så vi numera kominucerar med varandra, genom att skicka skojiga länkar till varandra. Jag har just rekruterat U till min Ninjaarmé. Haha! Fast han har både förvandlat mig till zombie och snygg skolficksvampyr.

Perfekt nu när jag är hemma och sjuk. Och nu är han också sjuk och jag tror inte det är hans zombiegen som slagit till, utan bara hederlig förkylning eller influensa. Ungefär det som jag har.

Fast nu är jag trött på att skriva om hur jävla sjuk jag är eller har varit, så det gör jag inte mer.

Det finns så mycket annat att fokusera på. Som att må bra och ta till sig allt det goda som faktiskt finns runtomkring mig.


Intressanta möten, mina vänner och min familj, promenader i höstlig natur, katten och sen allt det där andra som finns här inne i mig och som inte går att beskriva i ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan man ta bort kommentarer på din blogg Karin?
Det kan man på min så om du avslöjar lite mer detaljer om hur man hittar dig på ansiktssidan så kasnke vi kan lösa det.
Lovar att inte visa dem...
Om det nu är en hemlighet, men ibland vill man ju bara vara lite anonym på bloggen och så.
Satt faktiskt just och tänkte på att jag inte läst din blogg på länge. :) Fina blider från norrlandskusten!
Anna