måndag 13 augusti 2007

PmsTrötter


Usch och blä, idag har det varit en jobbig dag. Jag har varit trött och hängig och mensvärken var inte nådig. Var tvungen att lägga mig i vilorummet en halvtimme. Jag har börjat på ett nytt projekt, parallellt med det jag gjort tidigare och jag håller precis på att sätta mig in i det. Det tar tid och just nu har jag inte koll på någonting. Och eftersom jag idag var extremt trött nästan somnade jag. Jag läste texten men på något underligt sätt läste jag inte de orden som stod där, utan det var helt andra saker. Nästan som en vakendröm. Mina ögon var öppna och jag stirrade ner i boken men jag var helt klart någon annanstans. Väldigt surrealistiskt.

Jag är rätt känslig också, började nästan gråta framför "Extreme Home Makeower" Huvva! DET var surrelalistiskt! Jag känner mig lite ledsen. Inget märkvärdigt, det bara är så just nu. Det går över i morgon.

Jag ska strax gå och lägga mig så, vill inte att det ska li lika sent som igår då jag inte somnade föränn vid 00.30. Min mobil ringde 05.00, det var U som ringde av missstag... tack för det! Jag somande om i alla fall men hade oroliga drömmar om att jag försov mig, igen och att jag missade tåget och det var absolut katastrof! I drömmen var jag i Italien, a long way from home and från jobbet.

Må gott alla!
Zzzzz....

Jäklar, nu gör det ont igen. S u c k.

/K

Inga kommentarer: