onsdag 29 augusti 2007

Ameh, det är ju inte snyggt! eller Hur sitter de uppe, egentligen?


Jag undrar lite över det här som är så hippt nuförti´n. När byxorna är så långt neddragna att de riskerar att halka ner. Idag såg jag ett skräckexempel på det. En kille som hade byxorna låångt nerdragna att man såg hans fräscha kallingar... N O T! Tyvärr stod jag bakom honom i tunnelbanan och såg hans smutsgrå slitna kalsonger, de var så slitna att jag såg vad jag vet finns därunder. Och dessutom hade jag det rakt framför fejjan! Not nice!

Herre Jösses om ni nu nödvändigtvis måste ha jeansen sådär, se då åtminstone till att ha ett par snygga, rena och hela kallingar på er!

Och nej, det är inte snyggt på tjejer heller, med stringtrosan synlig.

Jag hittar inga bra bildexempel.... men ni vet vad jag menar!


/K

Inga kommentarer: