tisdag 20 maj 2008

In cyber


Lite svettigt var det när jag var "mellan två virusskydd". Mitt virusskydd går snart ut och jag har installerat ett nytt, så att säga sparat det över det andra jag redan har. Fast det verkade inte som det funkade eftersom det stod med arga röda bokstäver att: DET VERKAR INTE SOM DET FINNS NÅGOT VIRUSSKYDD INSTALLERAT FÖR TILLFÄLLET! Svett!

Inget virusskydd?? Men jag installerade ju just ett? eller? Jo då det gjorde jag, men i ungefär 10 minuter verkade det som om jag var helt oskyddad mot hela otäcka spammare, virusar, och trojaner därute i cyber.

Programmet installerat. Startade om dator. Fast sen stod det: DITT VIRUSPROGRAM VERKAR VARA FÖR GAMMALT tillsammns med ett blinkande utropstecken vilket gjorde mig ännu mer stressad.

Så småningom började burken jobba och jobba och jobba... tugg tugg tugg.

men nu så! Allt i sin ordning verkar det som. Karin är nummera uppdaterad! Igen!

/K

Inga kommentarer: