fredag 5 september 2008

Vänd om


Den här veckan har varit hemsk. Hemsk! Har jobbat jobbat jobbat och bara fått skit för det känns det som. Ingen uppmuntran, ingen feedback så jag vet att jag är på rätt spår. Cheferna lyser med sin frånvaro.

Tar jag initativ så är det fel, gör jag precis som det är sagt så funkar inte det heller.

Jag skulle vilja att kommentarer bara rann av mig liksom, att jag inte skulle vara så förbannat känslig. Jag förstorar upp saker till otrolig storlek och det är ett negativt beteende jag känner väl till. Det skrämmer mig också för jag kommer ihåg varningstecknen och signalerna från när jag var deprimerad.

Jag känner stressen i kroppen.

På något vis måste jag ändå vända på det här.
Ta tag i det.
Stå upp för mig själv och sluta vara offer.

Jag bestämmer hur jag vill reagera och agera.

/K

Inga kommentarer: