torsdag 19 mars 2009

Tänk positivt!


Jag vet att jag ska tänka positivt men just nu...!

Jag har varit riktigt sjuk ända sen förra onsdagen med ilsken influensa som gjorde att jag låg däckad i 4-5 dagar. Jag kom tillbaka idag och det verkar som folk saknat mig, det är ju i och för sig positivt. En lite ljusning i alla fall. =)

Allt bara hopar sig och det är 2,5 månad kvar på jobbet. Det går så fort att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Det har varit fullt tryck och folk har slitigt och dragit i mig hela dagen. Redan efter 1 timme var jag tillbaka i stressen. Klockan 15 var jag däckad, igen.

Och inte fick jag det där jobbet jag så gärna ville ha, eller jag kom inte ens på intervju eftersom det var så många som sökt som hade mångårig erfarenhet som arkivarie och hade hållit på med specialprojekt av olika slag. Där hade jag ingen chans... Nu vet jag det i alla fall. Bara att söka vidare men jag blev verkligen jättebesviken.

Finns det något mer jag kan klaga på?

Nää that´s it!

/K

Inga kommentarer: