tisdag 9 december 2008

Låst läge


Länge sen jag skrev. Tycker inte att jag har så mycket att säga trots att det händer så mycket.

Jag får i alla vara kvar på mitt jobb till sista maj 2009 för att avsluta arkivprojektet vi håller på med.

Det är mest jobb jobb jobb. Hinner inte med så mycket annat. Så här innan jul känns det konstigt nog stiltje trots många och stora förändringar på jobbfronten. Vi väntar, väntar på att handläggarna ska börja lämna in handlingar. Men de har också fullt upp så det är lägst på deras prioriteringslista, att lämna handlingar till arkivet. Och att de skulle göra det innan årsskiftet känns numera som ett stort skämt.

Jag känner mig stressad och frustrerad över allt som ska göras men som ändå inte blir gjort, för vi kan inte göra något föränn den eller den personen gör det DE ska.


It S U C K´S

/K

Inga kommentarer: