onsdag 28 november 2007

"Finlir och glöd"


Allt är precis som jag vill ha det, just nu. Jag har så mycket i mitt liv att vara tacksam över. Jag känner mig fylld till bredden med livskraft. Varje morgon drar jag ett av mina affirmationskort för att påminna mig om vad som är viktigt för mig.

jag mobiliserar mina inre krafter och positiva energi och drar till mig det som är bra för mig. Kärlek. Glädje. Möten. Hälsa. Arbete.

Glöden finns här. Den pockar och pyr. Snart brinner det en sakta eld som ibland flammar upp för att sedan lägga sig och bara pyra. Vilar lite grann. Är det inte så livet är? Ibland mer intensivt, då det händer många saker på en gång och det gäller att hänga med. Sen stillnar det och jag får vila. Det händer mycket även när det är stilje för jag är hela tiden på väg.

Framåt uppåt innåt.

KarinC

Inga kommentarer: