tisdag 13 november 2007

Det här med bloggskrivandet

Jag har nästan slutat skriva på bloggen.

Jag har inget intressant att skriva om tycker jag. Visserligen går mitt liv sin gilla gång, som alla andras. Egentligen händer det en massa saker men jag orkar bara inte skriva om allt, eller så vet jag inte hur jag ska uttrycka mig.

Jag vill att varje blogginlägg ska stå för sig självt och handla om olika saker. Inte "Idag gick jag upp, käkade frukost. På jobbet fick jag en arkivbox i huvudet, det gjorde ont". Ja det där sista kanske är intressant att skriva om. men då ska jag bara skriva om det! Eller om alla andra gånger när jag fått böcker i huvudet. Haha!

Äsch, nu är jag spånig men okej då.
Jag bjuder på det.

Jag inser när jag läser detta att jag har höga krav på mig själv, fortfarande. Trodde att jag blivit mer tolerant men jag får väl vara så pass tolerant mot mig själv och inse att så inte är fallet. =)

Fortfarande.

/K

Inga kommentarer: