fredag 9 november 2007

Födelsedagsirish och köttgryta


Så har jag blivit ett år äldre då...

och det känns okej även om tiden går så fort så fort. Jag och Mr Man hade fest för familj och vänner hos honom och det var jättetrevligt. Min kära vän J var där också och syrrans pojkvän vi alla träffade för första gången. Jag lagade min första riktigt självständiga köttgryta som faktiskt blev jättegod! =) Vi hade ordnat det fint i vardagsrummet med tända ljus, och rum för 8 personer.

U gjorde sin --> Irish Coffee <-- som han tyvärr blev lite missnöjd med även om jag tyckte den var god men övning ger färdighet. Nu har han hottat upp den lite så nu är den ännu bättre! Jo vi har druckit lite Irish på sista tiden, =) det är ju så jääla gott! Han har verkligen förfinat det till en konst!

På det hela taget är livet rätt bra!

/K

Inga kommentarer: