onsdag 17 oktober 2007

Vad har jag gjort för fel nu då?


Nu är jag ledsen. Fick ett mail från en nära vän där hon skriver att hon inte vill ha kontakt med mig på ett tag.

Det gör ont.
Och jag börjar genast ransaka mig själv.

Vad har jag gjort för fel?
Har jag inte hört av mig tillräckligt ofta?
Är jag ingen bra vän?
osv, osv.


Det är typiskt mig att det första jag tänker är: "vad har jag gjort nu då?"
Jag känner mig otillräcklig.

Jag gör så gott jag kan och idag har jag försökt få tag på henne både på hemtelefonen och på mobilen (där jag lämnat meddelande) utan att lyckats.


Kanske kan jag i alla fall skriva ett sms till henne, om hon nu inte vill prata med mig? För att tala om att jag fått mailet och för att jag vill att hon ska veta att jag tänker på henne i massor och att när hon vill och orkar, så får hon höra av sig.

Jag får leva mitt liv och göra så gott jag kan i det.

KarinC

1 kommentar:

Pia sa...

Hej söta du. Ville bara upplysa om att jag är tillbaka - igen.

/Trassel