tisdag 9 oktober 2007

Mitten-på-veckan-betraktelse



Jaha, så sitter jag här igen.
Visserlign var det ett tag sen jag skrev på bloggen men jag är ute på Internet varje kväll. Betyder det att jag är beroende eller bara som alla andra??

Just nu mår jag ganska bra, bara det att jag liksom suger in läppen och tuggar på den så jag får en blåsa som jag sen inte kan låta bli att bita på. Det gör så där skönt ont och smakar metall.

Kanske är jag nervös för någonting eller orolig? Eller är det bara ett tecken på att... äh, jag vet inte.

Snart är det mitten på veckan, igen. Tid är en surrealistisk upplevelse. För hur går det egentligen ihop? Dagarna kan gå oändligt långsamt men veckorna går fort. Långsamt, fort, långsamt... i ett oändligt kretslopp som aldrig slutar. Om och om igen. Hela tiden. Samma sak fast ändå inte.

/K

Inga kommentarer: