torsdag 6 augusti 2009

Nya uppdrag?



Jag vet inte hur det gick idag (torsdag), på intervjun. Det Kändes bra. Jag var lugn och sansad även om jag ibland fick hjärnsläpp (men jag vet inte om det märktes utåt).

Jag grillades i nästan en timme då de ställde fråga efter fråga.



"Beskriv dig själv med 3 ord"

"Hur tror du att dina arbetskamrater ser på dig?"

"Berätta om en projekt eller liknande som gått bra och som du är stolt över"

"Berätta om ett projekt eller liknande du tycker kunde gått bättre"

"Hur hanterar du kritik?"

"Vad säger du eller hur reagerar du om en arbetskamrat snackar skit om en kollega?"



Rätt tuffa frågor och i allt det här fick jag ju berätta om tidigare arbeten och projekt.


Jag skulle (om jag får jobbet) arbeta som poolarkivarie med olika projekt och på olika arbetsplatser. Än så länge finns det inga uppdrag men chefen som höll i intervjun ville träffa mig innan eventuella förfrågningar kommer in.

Det är sannerligen inte klappat och klart men OM, så blir jag anställd av dem och de hyr så att säga ut mig till olika verksamheter som har behov av en arkivarie.


Det är så skönt att det rör på sig, lite i alla fall. Och nu kan jag ju ringa till Arbetsförmedlingen och säga att jag varit på intervju också. Alltid något.


/K

1 kommentar:

Kahlo sa...

Vilken underbar bild! Ekorren i stålmannendräkten, love it!
Håller tummarna för jobbet, kick ass!

kram
Åttmänningssystermänniskannamnen