torsdag 10 januari 2008

Intervju

Så var det gjort då! Jobbintervjun. Det gick bra. Hoppas jag. Skulle vara skönt att få börja måndagen den 3:e mars på ett nytt jobb! Visserligen trivs jag på arkivet men jag får ju inte vara kvar! Det finns ju inga pengar! :=

Hellre då att jag går nya vägar, finner nya möjligheter och nya utmaningar. Någon annanstans.

Efter intervjun, som varade ca 40 min, var jag tom. Tom i huvudet, tömd på energi. Jag gick in på MegaStåre och naturligtvis köpte jag 3 cd-skivor för 100 kr bara för att... jag var trött. (Visserligen var det 3 bra skivor!). Sen tog jag tog fel tåg på Centralen och fick gå hem och det tog mig 20 minuter. Fast det var skönt med promenad. Jag behövde rensa huvudet på tomhet.

Nu sitter jag här igen framför datorn och jag är så trött så trött. Ska gå och lägga mig snart, innan kl 22 är tanken.

De ska höra av sig om nya jobbet, förhoppningsvis nästa vecka.
Om inte, så gör jag det.


/K

Inga kommentarer: