måndag 18 mars 2013

Börja om från början, börja om från nytt

Hur ska jag göra? Hur ska den här bloggen få nytt liv?? Så mycket har hänt sen jag skrev något sist.

Uppdatering: jag o min käre gifte oss i augusti 2011. Vi hade stor gemensam 40-årsfest 2012 i byns folkets hus. Vi köpte en hund till, en Golden Retriver som i månaden fyller 1 år. Vi kan kalla honom Lill-S. Renoveringen på vårt hus går stadigt framåt och vi hoppas kunna flytta in under sensommaren.

På arbetet går allt bra. Vi är en aktiv förening med ett framtidsperspektiv. Arkiven kommer mer o mer i fokus och vi är aktiva i frågan med e-arkiv i kommuner och landsting. Jag håller föredrag om arkivering och arrangerar möten för våra medlemsarkiv.

Den senaste och färskaste nyheten är nog ändå att jag blivit moster. En ny spännande roll att axla och som jag ser mycket fram emot.

Livet är underbart.

/K

Inga kommentarer: